살며 사랑하며/농부와 음악

I Talk To The Wind - King Crimson

금오귤림원 2011. 12. 8. 23:43





I Talk To The Wind - King Crimson

Said the straight man to the late man
Where have you been
I've been here and I've been there
And I've been in between.

산자가 죽은자에게 말을 했습니다.
당신은 어디에 있었습니까
나는 이곳에도 있었고 그곳에도 있었습니다.
그리고 그사이에도 있었습니다.

I talk to the wind
My words are all carried away
I talk to the wind
The wind does not hear
The wind cannot hear.

나는 바람에게 말을 걸었습니다.
나의 말들은 모두 전해집니다.
나는 바람에게 말을 걸었습니다.
바람은 듣지않습니다.
바람은 들을수 없습니다.

I'm on the outside looking inside
What do I see
Much confusion, disillusion
All around me.

나는 밖에서 안쪽을 들여다 봅니다.
내가 보는것은
많은 혼란과 환멸
내주위를 둘러싸고있습니다.

I talk to the wind
My words are all carried away
I talk to the wind
The wind does not hear
The wind cannot hear.

나는 바람에게 말을 걸었습니다.
나의 말들은 모두 전해집니다.
나는 바람에게 말을 걸었습니다.
바람은 듣지않습니다.
바람은 들을수 없습니다.

You don't possess me
Don't impress me
Just upset my mind
Can't instruct me or conduct me
Just use up my time

당신은 나를 소유할수 없습니다.
당신은 나를 불편하게 합니다.
나의 마음을 당황하게 할뿐
나를 가르치거나 지도 할수없습니다.
나의 시간을 낭비할뿐입니다.

I talk to the wind
My words are all carried away
I talk to the wind
The wind does not hear
The wind cannot hear.

나는 바람에게 말을 걸었습니다.
나의 말들은 모두 전해집니다.
나는 바람에게 말을 걸었습니다.
바람은 듣지않습니다.
바람은 들을수 없습니다.

I talk to the wind
My words are all carried away
I talk to the wind
The wind does not hear
The wind cannot hear.

나는 바람에게 말을 걸었습니다.
나의 말들은 모두 전해집니다.
나는 바람에게 말을 걸었습니다.
바람은 듣지않습니다.
바람은 들을수 없습니다.

Said the straight man to the late man
Where have you been
I've been here and I've been there
And I've been in between.

산자가 죽은자에게 말을 했습니다.
당신은 어디에 있었습니까
나는 이곳에도 있었고 그곳에도 있었습니다.