살며 사랑하며/농부와 음악

내가 만일 - 안치환

금오귤림원 2010. 9. 2. 08:12



If I were the sky - 안치환

If I were the sky
I'd make your face glow
Just like the flames of sunset
I want to(wanna) be glowed like your cheek

If I were a poet
I'd sing for you
Like a baby held in its mom
I wanna sing happily

I wanna be anyithng for you
Being with you, just like today,
means me lots of pleasure
You, my love, know that?
wooo - how deep my love is

If I were cloud
I'd be rain for you
Like a shower on a hot summer day
I wanna be showered to make you cool

I wanna be anything for you
Being with you, just like today,
means me lots of pleasure
woooo - I wanna be anything for you

Being with you, just like today,
means me lots of pleasure
You, my love, know that?

woooo - how deep my love is
wooo - how deep my love is
내가 만일 - 안치환

내가 만일 하늘이라면
그대 얼굴에 물들고 싶어
붉게 물든 저녁 저 노을처럼
나 그대 뺨에 물들고 싶어

내가 만일 시인이라면
그대 위해 노래 하겠어
엄마품에 안긴 어린아이처럼
나 행복하게 노래하고 싶어

세상에 그 무엇이라도
그대 위해 되고 싶어
오늘처럼 우리 함께 있음이
내겐 얼마나 큰 기쁨인지
사랑하는 나의 사람아 너는 아니
워~ 이런 나의 마음을

내가 만일 구름이라면
그대 위해 비가 되겠어
더운 여름날에 소나기처럼
나 시원하게 내리고 싶어

세상에 그 무엇이라도
그대 위해 되고 싶어
오늘처럼 우리 함께 있음이
내겐 얼마나 큰 기쁨인지

워~세상에 그 무엇이라도
그대 위해 되고 싶어
오늘처럼 우리 함께 있음이
내겐 얼마나 큰 기쁨인지
사랑하는 나의 사람아 너는 아니
워~ 이런 나의 마음을

워~ 이런 나의 마음을